flying colours

                          Assalamualaikum and hi everybody

Untung lar dia,,dapat straight A's PMR...Kementerian Pendidikan pun ckap yang student PMR 2011 dpat result yg pling baik dlam 4 tahun nieh...ouch!!dats mean dorang kalahkan batch PMR 2009 gak larh(sosad)..but its okay,,mngkin nieh rezeki korang whai junior2 ku...so keep it up larh,,moga dpat rsult yg lbey bek utk exam2 yg akan dtang...nwy,,nk share cter gak psal student PMR skola aku..Yes !!!dorang mmg hebat,,mcm senior2 dorang jugak lar (huhu)...SMK PADANG SAUJANA,,aku akui nma skola aku nieh mmg lar x segah nma skolah2 SBP or MRSM kat luar sna tuh...klu tnye orang luar mst x pernah dngar nme skolah aku tuh tp aq bangga dpat skola kat situ even taraf skola aku nieh just sekolah rancangan khas dalam negeri Pahang jer bukannya Malaysia(huhu)...tp tgok larh,,kteorng ttp boleh beat skolah yg lbey popular a.k.a skola org kenal larh....

   Okayh,,orang akan happy bila tgok orng lain happy...same goes to me...aku hepi bile dgar adek2 skola aku uh rmai yg dapat straight A's...Alhamdulillah...berkat berjiran sebelah blok form 5 kan,,hope aku dan membe2 form 5 batch 2011 dpat rsult SPM yg success mcm student PMR gak amin...banyak pengalaman yg aku ngan dak klas aku tempuh spnjang kteorang berjiran ngan junior2 form 3 nieh...hope ksabaran kteorang mmbuahkan hasil yg WOW,,gempak...

   Hmm,,aku mmg xley tipu diri sndiri yg aku terSANGAT larh JELES ngn bdak2 yg dapat straight A's nieh...WHY??sbb aku xdpat apa yg dorang dpat...mla2 tuh x larh jeles sngat sbb bg aku apa yg aku dpat tuh mmg dah ok sangt lar bg aku...but,,lama2 rsa nyesal plak xdpt straight(huhu)...smua nye gara2 sifat yg x bertamadun aku lar...mlas lagi mmbaca dah xdpat nk score(pdanmukakaularhdira)..YES!!!aku tlah menyepoil kan rsult PMR aku dgn subjek SEJARAH...bila pikir2 blek,,truknye aku,,bulat2 pon xleyh nk dpat A...tp smua tuh rezeki dah aku hope sangat sejarah utk SPM aku boleh dpat A...amin...


oryte,,some picture from my album....


                                                      thanks ayah n umi...
                                                  #love you damn much


                                                               she is my bestie
                                                       # ERNI NORFARDILA

                                                    hope our friendship is long lasting
                                                        #sally,,iylia,,dira,,safia
                                                           saujana buley :)
                                              #classmate :: 3 AMINUDDIN BAKI


dats all from me...
doakan kejayaan NUR NADIRA MOHD ARIFFEN dalam SPM okeyh...
# lots of love



0 comments:

Post a Comment