meleleh hingga hingusan yang terakhir

Assalamualaikum....

Yuhoo...ape ke pelik sangat nyer tittle kan... Hey,,chillax,,tittle is not the big problem!!! Apa aku merapu pon aku tak tahu... Menaip dalam keadaan yang tersangat larh rushing.... Waiiiyyyee??? Kau ingat dira,,pc nieh kau punya nak menaip berlama-lama hadap sampai x ingat dunia!!

Actually,,just wanna to share one the post from a blog... winkwink...
Bacalah,,bacalah..... keyh?? hehe....

Sat na,,aku nak g copy link blog si comel nieh

baca jangan tak baca

ahah....

Kita baca post nieh larh sampai meleleh hingus hingga ke titisan yang terakhir... Wahaha,,apedehal nak gtaw orang kan.... Eyh,,suka hati aku larh!!! You are in my site... haha

Actually,,post nieh from my sis blog,,and tetiba nak touching sebab dye dah post lama kot entri tuh tapi aku baru baca sekarang,,,huh,,sangat ketinggalan zaman!!!

Anyway,,,really miss her damn much!!! Dah lama tak gaduh2 ngan dia....hehe

Last but not least,,if you read this enrty sis,,thank you so much.... I really2 miss you lorh....
aku nak nangis larh sekarang nieh!!!!
*public place dira*

Before i forget,,now my sis tgah final exam....
I wish you good luck sayang...
Buat elok2 keyh :)

K larh,,,nak gerak lu,,ade masa saya update *_*


0 comments:

Post a Comment