-_-


Sia-sia sudah kita jalin cinta
Bila hati selalu berbeda

Sampai kapan lagi ku harus menahan
Rasa kecewa di dalam dada

Seandainya kita masih bersama
Tak mungkinkan menyatu
Walau masih ada sisa cinta
Biarkan saja berakhir sampai di sini...

Tiada lagi yang ku harapkan
Tiada lagi yang ku impikan
Biar aku sendiri tanpa dirimu

Tiada lagi kata cintaku
Takkan lagi ku bersamamu
Biarku simpan semua
Kenanganku bersamamu....



Ahah,,chillax... Sekali sekala test vokal, apa salahnya. Ye dok?
Hmm, kalau aku tengah duduk lepak sorang-sorang layan perasaan, mesti lagu nieh larh peneman aku,,hakhakhak. Poyo kan. Kesah pulak -.-'

Lirik lagu ni macam relate jer dengan someone,sangat !! Sebab tuh larh aku suka nyanyi lagu nieh, kisah percintaan yang tak kesampaian,haha,, puiii.... Geli geleman pulak aku, gedik kan, tadi bukan main over, lepas tuh geli pulak.

Dah larh, ngantuk lar pulak.

nite!

*lots of love*

0 comments:

Post a Comment