MASA

~ Assalamualaikum =D~

Ohyeay,,dah lama tak menaip,,rindu rindu.... 

DEMI MASA SESUNGGUHNYA MANUSIA KERUGIAN
MELAINKAN YANG BERIMAN DAN BERAMAL SOLEH

Eheh,,dira bukan nak cerita panjang-panjang pasal masa nieh sebab aku pon tak ad masa 
sekarang nieh... Alkisah terbangun awal hari ni dan terlebih rajin nak menaip tuh yang main sental topik masa nieh...

Masuk semester dua nieh,,serius ! jadual sangat pack + subjek2 dia sangat larh memeningkan kepala...
Haish,,mintak-mintak sempat larh nak catch up balik amenda topik-topik yang lost... Sedikit ketidakpercayaan yang hujung bulan nieh dah final,,homakengkau !!

Lajukan speed menaip,,masa yang diperuntukkan hampir tamat... Hari nieh kelas start kul 10 tapi nak teman member pergi pinjam first aid untuk event sabtu nieh,,lepas tuh bila dah start kelas kul 10 tuh,,terus bz sampai kol 7 =.=' penatnye hari rabu nieh ! *perlu keyh cerita schedule aku kat hangpa semua,,tetttt*

Okayh,,sebenarnya mind set aku td cuma nak cerita yang aku ada banyak buku yang nak dibaca tapi tak baca-baca atas kekangan MASA :)


TADAA,,banyak x?? hahaha... okayh,,4 buku tuh dah kira banyak ye,,lebih daripada 1...  Ouh ye,,buku Hilal tuh,,salah sorang kawan dira yang bagi,,jangan jeles keyh... hakhak...
Hmm,,terus terang aku nieh memang seorang yang sangaaat tidak rajin membaca buku tp kalau waktu boring buku larh yang aku cari,,jadi itu pasal larh memang lambat nak khatam2 buku tuh semua.. Hah,,one more habit yg x patut dicontohi,,aku suka beli buku,,tp hakikatnya aku x suka baca buku,,bukankah itu satu pembaziran ?? xpe,,slow2 ubah ye... hehe

Okayh larh,,gtg  :)
See you soon....

*lots of love*


0 comments:

Post a Comment