Pemandu yang berhemah =.=

~Assalamualaikum~

Hi , erm back to the title . Pemandu yang berhemah ? Boleh ke aku jadi pemandu yang berhemah ? Herm , aku pon tak pasti larh . Huhu . Bulan 12 nieh lesen P aku akan transform jadi lesen full . Oh mak ! Aku drive pon kadang-kadang terkial-kial lagi nieh , apa citer nak pegang lesen full nieh . Ada bran ke JPJ ? hihi .

Jadi , cuti sem nieh umi telah mengerah aku untuk selalu drive kete . Hergh ,  ok dulu-dulu waktu tak ada lesen kereta memang excited larh kan nak bawak kereta but bila dah ada lesen nieh seriously aku memang MALAS gila nak drive , kalau jalan tak banyak kereta tuh best larh nak drive tapi kalau dah kereta bersusun-susun atas jalan tuh dah then padat dah macam sardin dalam tin aku tengok memang nebes larh aku yang dok pegang stereng nieh .

Hah , aku paling tak suka bila drive then jumpa round the bout . Hergh !!! Benci tahap ..... infinity . haha .
Dah larh kat nilai nieh banyak larh jugak round the bout nyer  , fedup i =.=' . Kalau kena drive pergi jalan S.Alam kompem aku tarik diri dulu . haha . Maaf saya belum pro ^.^

Ouh yeay , kalau dekat traffic light aku yang kena lead , duduk depan sekali larh . Ouh men ! Memang aku asyik pandang side mirror je larh , tengok kete sekeliling . Hiey , tak suka larh ,lagi-lagi kalau belakang tuh banayk pulak kereta , mak ai , pasal lah korang semua beratur belakang aku . Hoho

Lagi satu , aku tak suka parking kereta . haha . Ntah pape ~ Kalau aku nak parking pon , aku mesti cari port hujung-hujung , tempat kereta sikit-sikit . Ada satu hari tuh , aku memang tak confident nak parking nieh , dengan selamba badak nyer aku turun then suruh ayah aku yang parking . Nasib baik tak ada orang dekat-dekat situ , kalau tak , huiiii ,buat malu kaum hawa jerh . Haha .

Okayh , cukup larh entri untuk hari ini . Nak buat project lain plak ^.^

Ouh yeay , hari nieh birthday one of my gorgeous senior .

so

Happy birthday sis :D
<3 May Allah Bless You <3
and also hoped you achieving flying colour result in final exam :)

Apa ? nak kenal dengan kak tasha , hah , kejap yer nak cari gambar :D




Okayh , kak tasha yang dalam bulatan tuh :D

Oraite , nak buat project .
byep 

*lots of love*

0 comments:

Post a Comment