dono

hye,,


bunyi mercun x benti2 lagi even CNY dah smnggu berlalu....
haiyaa!!! bikin olang terkejut jerh....
saya mau tido meh,,tapi bunyi mercun x brhenti lagi....


Hal ini amat mengganggu tidur yg berkualiti...tanpa tidur yg berkualiti kita akan berasa lesu pada keesokkan hari....(ape yg aku mengarut ni pon aku x taw)

i want to SLEEP!!!!

Apabila kita menguap,,knapa akan keluar air mata?? yes,,it's happen to me right now...huh,,i'm bcome critical,,,ZZZZzzzzzzz

Mengantuk tapi tak boleh nk tidur,,mcm mna tuh...can you explain to me(agaga)...

Aig0oo!! bunyi mercun lagi...nsib baik rmah aku nieh x ada insan yang bergelar BABY atau dalam bahasa melayu nya BAYI....kalau tak!!! Lagi parah kot...

Bunyi mercun aku dengar,, GEDEBANG GEDEBOOMM
tmbah pula bunyi baby nangis sbb terkejut UWEK,,UWEKKK....
huru hara malam aku kalau macam nieh....

Aku kena tidur skrang,,mata nieh macam kene tindih dgn magnet 20kilo dah nieh(pedooh sngt nyer)
okey,,

SELAMAT MALAM BUMI MALAYSIA

sleepy


 # apa motif aku tulis post nieh?? aku sndiri pon x taw....
 # tulis mengikut apa yg otak bagi maklumat
 # nk tidur dah...
 # ASSALAMUALAIKUM....

0 comments:

Post a Comment