football

PIALA SUMBANGSIH

ASSALAMUALAIKUM!!!WING!!WING!!!

GOL!!!! hah,,sediakan paduan suara untuk menyebutnya... Hah,,mesti orang2 NOGORI dengan ore-ore KELATE tengah khusyuk tengok tv kan,,al-maklum lah team negeri masing-masing tengah mengerah keringat utuk menjuari PIALA SUMBANGSIH!!!

Okeyh,,aku pon nak join my ayah tengok e2 perlawanan BOLA...hope,,team pilihan korang menjuarai e2 perlawanan....huhu

Haha,,aku punya team pilihan ialah KELANTAN!!!! ahah,,sejak bila jadi orang kelantan nieh dira oi'...ahah,,aku sokong team kelantan pon sebab ade e2 ade KFC n IDLAN TALAHA
...huhu

Dulu,,aku slalu sokong team NOGORI but after si kembar x join team NOGORI,,aku pon beralih angin larh....anyway,,negeri sembilan still the best!!!! Okayh,,nak tmbah cket,,tak lme lagi aku akan jadi orang nogori,,bertambah lagi penduduk negeri sembilan(huhu).....



RED WARRIOR









VS








HOBIN JANG HOBIN


GOOD LUCK !!!!!!

 
# pape pon kita tgok dulu sape yg akan jadi juara
#ayuh kita bersorak

0 comments:

Post a Comment