KEKUSUTAN !!!!

ASSALAMUALAIKUM ...

Ya Allah,,dalam waktu genting nieh aku boley lagi lupa slip bsn aku letak dekat mana...
owh,,,itu larh satu2nya nyawa aku untuk isi upu :(

misi sekarang,,tarik semua kertas-kertas yang ada dalam purse,,atoi,,aku tengok purse aku nieh pon  macam tong kitar semula untuk kertas dah...dari resit-resit barang,,kad klinik,,kad topup nyer lorh,,ticket train hingga kan sticker free crispy entah kurun keberapa aku beli tuh pon aku sumbat dalam nieh...untuh apa lah kau nieh dira !!!! TENGOK sampai aku nak cari slip tuh pon punya larh seksa sampai kena selongkar semua bagai...ini lah nama nyer tak dok kojo cari kojo !!!

Itu larh dira,,kau nieh careless teramatlah sangat...apply upu nk last minute,,tapi bukan sengaja nk apply lambat,,nk pilih course je pon untuk apply sesi2 nieh,,ye larh kena larh berpandukan result yang ku bakal dapat jugak....pilih berdasarkan keupayaan kita....

Hmm,,okay lah...aku nk start sesi menyelongkar...
SELAMAT MALAM SEMUA,,MIMPI INDAH YUP :))





grrrr !!!!!!






# ouh,,stress nyer daku sekarang
#baru dapat news yg result dah memang sure kuar 21 march :)
#lpas nieh,,nk tgok cerita BFF...teman tapi mesra :))

0 comments:

Post a Comment