masa itu mengejar kita

Assalamualaikum dan salam 1 world :)

Ahah,,rasa macam dah lama tak update kan....
Seriously,,lately nieh aku busy betol,,kalau online pon,,just bukak fb pastuh bukak lamanweb2 untuk apply ipt... Sebab tuh larh,,blog nieh jarang sangat aku nak p jengok apetah lagi nak post entri...

Sekarang nieh aku tengah kusut nak pilih bidang apa... Aiyakk!!! Itulah,,banyak sangat cita-cita sampai tak tahu nak pilih apa dah sekarang nieh (huwawa).... So,,disaat genting nieh aku memerlukan khidmat penasihat peribadi,,dah tentu2larh my sista ^^ .... Now,,aku ajak dia YM tp dan2 dia nak pegi mandi plak,,jadi gunakan masa ini untuk update blog...hahaha!!!

Hah,,dia dah buzz dah tuh.... K you guys,,nak settlekan nieh semua dulu then baru boley update belog dengan senang hati.....

Due date dah makin dekat,,so kena aktifkan diri untuk berfikir dengan waras...

muaahhha... :))

0 comments:

Post a Comment