bunga ungu

ASSALAMUALAIKUM.....

Holla,,helle,,hyeeee....

Bunga ungu = lavender.....
Motif?? 
Hah,,aku nak habaq mai kat korang larh yang aku baru lepas tgok cerita dingin lavenda...
Alla,,drama kat tv3 tuh,,spe  plakon tuh,,
hmmm,,,spe eykk??? lpe plak,,jap nak fikir nama dia spe.......

LOADING.....

LOADING.....

Hah,,Jannah..aik,,itu nama dalam drama!!!! hmm,,yes i got it...
EIRA SYAZIRA...maap kalau salah ejaan yer bapak2 ibu2...
Best jugak layan drama nieh,,skjap rasa skit hati,,pastu rasa mcm nk kutuk2 jer...
hahah,,jangan marah,,*jk only

episod kali nieh pasal nenek Murni meninggal...
Waktu scene bapak Murni prasan yg nenek Murni tuh dah mninggal,,
ada ke umi aku bley cakap yg tgan pegang muka nenek Murni tuh tgan orng pompuan,,aku highlight kan disini   
mksud umi aku yg tgan tuh bkan tgn bpak Murni....
Asal umi ckap mcm tuh??
Sebab org cameraman x rakam muka pkcik tuh skali wak2 pegang muka makcik yg 'meninggal' tuh...
nk jaga batas2 pergaulan lar katakan...(agaga!!!)
haish,,lembut sngat ker tgan orng tuh smpai ckap tgan tuh tgan pompuan mi...huhu

DAN.....
Bila ada satu part yg menunjukkan pakcik dan mkcik tuh BERGABUNG,,dan mmg terbukti bahawasanya tangan itu adalah milik pakcik tuh aka bapak Murni....
Aku pon apa lagi,,buat muka comel lalu memandang ke arah ibunda yg tercinta....

owh jawapan umi memang mengejutkan anakmu ini!!!
umi aku bley plak jawab ::
Alah,,waktu nieh orng yg dalam telekung tuh mesti org lelaki =.=''
(ok fine,,xnak mengalah kot)

promo::

DINGIN LAVENDA
slot zehra
9.00 pm
tv3





# buka google translate untuk betulkan ejaan 'ungu'
   (confius 'g' or double 'g')
# aku tgok cerita nieh ngan umi :)
# selamat malam :))



2 comments:

Anonymous said...

purple flowers...huhu

d.i.r.a said...

yosh!! :)

Post a Comment