YOU'LL BE MINE

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SATU MALAYSIA :)

hey...hey..heyy...

Agate,,u will be mine....
haha...haha...haha

Petang td aku jalan2 larh dgan umi n akak....
nk dijadikan cerita dlm episod kehidupn aku nie(cewah ayat!!) kteorng pun masuk larh
kedai kristal....agaga

My whole family crystal lovers okayh....so kalau jmpa kdai jual kristal nie msti kne singgah dlu...
cuci mata larh ktekan...(huhu)

Then,,aunty tuh ada tunjuk stu gelang agate,,brown colour!!!
wargh,,cantek gler kot!!!!

Aku nieh mmg fanatik dgan brown colour nieh mmg telan air liur larh tgok gelang tuh yang superb cantek...
and umi aku ckap dye akan hadiahkan gelang tuh if aku dapt flying colours in SPM...

SEMOGA AKU DAPAT RESULT YANG CEMERLANG DALM SPM....
aminn....






# mood :: excited gler
# 2 happy news today :)
# hope readers doakan dira okeyh.... 
# nk continue tgok movie blek,,hehe

0 comments:

Post a Comment