he is my MONITOR

Assalamualaikum semua :D

Hah,,on 05 MAY 1994,, Pokcik Nahar dapat baby boy... Ohyeay2!!!
Then,,Pokcik Nahar denga wife dia nama kan larh baby tuh as Mohd Nuril Anwar....
And secara tak langsung,,entri nieh aku tujukan khas buat ketua kelas aku waktu form 4 and form 5....

So,,Nuril,,entri nieh pasal kau!!!

Meh sini aku nak kasi wishes kat kau,,baca dengan penuh berdisiplin ok!! haha

First of all,, Happy 18th birthday to you
Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki,,amin...
Semoga berjaya dalam segala lapangan yang kau ceburi...
Jadi anak yang soleh serta manusia yang berguna,,InsyaAllah....

Anyway,,thanks Nuril sebab jadi kawan aku,,kau memang sporting arh,,satu kepala jer dengan aku... Kita jadi classmate since form 3 right,,tapi waktu tuh tak berapa rapat sangat,,sebab seriously before kita jadi classmate aku tak cam pun kau,,hehe,,sori...

Thanks juga sebab layan aku borak-borak waktu time boring belaja fizik... Cikgu cakap dekat depan,,kita buat formula sendiri dekat belakang kan.... Lagi-lagi dapat 1 meja dengan budak2 mulut tak reti diam kan... Kadang-kadang tuh aku excted nak masuk lab fizik sebab nak borak-borak dengan korang,,yela kalau dalam kelas,,sorang duduk utara,,sorang duduk selatan,,tak ada chance nak borak lama-lama...
Dalam grup kita tuh ada kau,,aku,,nazrin,,zera,,wawa dengan shira kan... Memang gempak larh,,semua kepala ting tong belaka,,bila time exam compare markah nak tengok sapa tinggi,,wargh,,miss that moments :D tapi kita compare markah kita berdua je cukup lar kan,,tak nak tengok markah diaorang,,diaorang semua hebat2,,sape larh kita kan3...haha

Thanks juga larh sebab jadi monitor merangkap tok imam untuk student 4/5 Pendeta Za'ba yerk... Even,,kadang-kadang konflik nak pilih monitor tuh mengalahkan konflik antarabangsa yang melibatkan Negara Rusia dengan Negara China tapi kau jugak yang kitaorang pilih...Sebab apa?? Sebab kau larh paling the best!!!! Monitor yang selamba dan tak pernah marah...haha

Yang paling best,,seingat aku larh kau orang first yang selesai task untuk Hafazan kan,,then ustazah bagi kau duit,,tak ingat berapa hinggit... Memang larh aku ingat lagi pasal nieh sebab ustazah bagi duit kat kau depan aku then aku mintak kau belanja kau tak belanja-belanja jugak...haha... Tapi,,yang aku nak highlight dekat sini pasal bkan pasal duit tuh tapi pasal kau selesai task hafazan tuh first!!! Macam ni larh ciri-ciri monitor kitaorang.. Bagus-bagus...

 Kau jugak larh student hostel tunggal kat dalam kelas kita kan,,memang terbaik!!!hehe

Hmm,,tuh je larh kot,,warkah berlagu riang ria aku...

Untung kau lahir bulan May kan,,bulan yang bertuah bagi aku,,so special aq buat entri untuk kau!!!


Nieh hah,,birthday boy yang best giler buat kawan!!!



Haha,,nieh time kita jamuan last year kan... lepas nieh tak ada dah nak happy-happy camni...
Anyway,,mencacatkan gambar larh kau nieh nuril,,aku punya larh senyum setakat nak,,kau boleh pulak berkerut... Atoyai =.='  Aku tak amik larh belon kau tuh,,hehe

Okay larh..entri nieh kira sebagai hadiah kau je larh yerk,,payah tau nak reka ayat bagai nieh,,punya larh fikir ayat untuk entri nieh mengalahkan fikir nak buat karangan Cikgu Halim Saad taw..hehe

Hope,,kita jumpa lagi keyh,,jangan nak sombong-sombong dengan aku plak!!!


Sincerely
kawan awak yang sentiasa perasan comel
*haha*

0 comments:

Post a Comment