si pepel boy ^.^v

Assalamualaikum uolls ^^

Oraite,,hari nieh nak aku nak citer tentang si pepel boy,,ahaks!!

Sebelum tuh kita kena amek mood dulu taw,,,




(smbil layan lagu nieh then kita baca entry okayh)
mute kan background music nwy :)


Okieyh dah siap amek mood baru boleh baca dengan riang ria.... lalalala~

Hmm,,'pepel boy' nieh kawan aku,,kawan waktu sekolah menengah dolu-dolu,,ceh dulu-dulu konon macam dah lama jerh tinggalkan sekolah menengah kan,,huhu... Dye nieh classmate aku dari form 4 smpai form 5 and actually dye nieh student baru waktu form 4,,Sarawak mali !!

Hmm,,aku ngan dye dulu rapat larh jugak and dye nieh boleh dilabelkan sebagai bestfriend aku larh :D kawan lelaki yang paling aku rapat,,dye larh orangnya !!!
Dye selalu caring pasal aku,,
dye seorang kawan yang sangat suppotive,,
dye juga kawan yang sangat protactive,,
and dye larh kawan lelaki aku yang aku percaya....

Sometimes bila aku pikir-pikir larh kan,,rasa bertuah pon ade jugak sebab dapat peluang untuk jadi kawan dye,,dye larh salah seorang kawan aku yang sentiasa berlapang dada untuk mendengar segala masalah aku,,cerita sedih aku,,cerita gembira aku :) Semua tuh kitaorang share sama...


Tapi tuh dulu,,sekarang kitaorang dah makin jauh,,dulu dye boleh larh caring pasal aku,,sekarang dah tak boleh dah buat macam tuh... Dye study dekat selatan,,aku dekat utara.... Huish,,kutub berlainan dah tuh,,haha.... Dye dapat futher study dkat UTHM,,Kejuruteraan Mekanikal,,tahniah larh,,dye dapat ape yang dye nak,,untongg lar :)


Yap,,dye memang BF aku,, BESTFRIEND aku bukan BOYFRIEND taw  :D


Okeylah2,,siapa pepel boy tuh?? Heh,,gedik jerh nama kan,,sama larh macam orang dye gedik juga,,so nama pun haruslah gedik jugak :P




he is .....







" maaf cu,,nek mintak iejin cilok gambar satu " hoho


DEAR AMIR ASYRAF MOHD AZMI


I'M NUR NADIRA MOHD ARIFFEN WOULD LIKE TO WISH YOU
(guru bahasa tamil kau larh :P haha)


HAPPY 18th BIRTHDAY BOY :D

MAY ALLAH BLESS YOU
and
HOPE ALL YOUR DREAMS COME TRUE

AMIN...


Hah,,nieh ade sedikit watikah perlantikan bodyguard untuk kau...haha!!!


Mir baca nieh dengan penuh perasaan taw,,baru kaw!!! haha *jk


Mir nak tau,,waktu first2 kau introduce pasal diri kau dekat kelas,,waktu tuh kalau tak silap aku Miss Lim yang suruh kau pergi depan kelas,,mak oi first expection 'haish,,macam bajet jerh budak nieh' ... Haha... Maaflah kawan :P
Dulu pun bukan kita rapat sangat,,nak cakap apatah lagi,,maklum larh aku kan student dah lama at situ,,kena larh 'kerek' sikit dengan budak baru yang super bajet nieh.... But,,lama2 kita jadi rapat,,macam mana kita boleh jadi ngam pon aku dah lupa,,hehe...

Anyway,,mir thanks sebab jadi kawan aku yang sangat protactive plus supportive...
kawan yang boleh aku percaya,,kawan yang sentiasa buat aku ceria,,even kita baru kenal tiga tahun tapi aku selesa kawan dengan kau and aku happy sangat dengan friendship kita nieh....


Nanti,,bila dah dekat BP jaga diri keyh,,dah dapat ramai kawan tuh jangan larh lupa aku...   Pilih kawan betul-betul taw,,jangan sampai salah pilih kawan...
Duduk sana,,jangan cuba-cuba nak merokok weyh,,
'merokok membahayakan kesihatan'
Yang paling penting,,solat jangan tinggal....




Yap,,kau kawan terbaik aku dan kau akan tetap menjadi kawan terbaik aku smpai bila-bila

PROMISE ME MIR THAT OUR FRIENDSHIP WILL NEVER FADE :D


terima kasih untuk ilmu2 yang telah qo ajar aq :)

Nanti dah smbung belajar U,,jangan lupa momen2 dekat sekolah menengah taw,,buat modul sejarah cikgu Ayu sama-sama,,buat experiment chemist dalam satu group,,bedah katak sehari before puasa,,kena cubit dengan tcer Ima... Huh,,semua tuh kenangan terindah taw...


Pesanan khas dari penaja sdn.bhd

* wish aq last year terus simpan dalam wallet keyh
* sorry,,busy sangat tak sempat nak beli present,,ngee~
last but not least
* jaga cik lala leklok taw :P




Amir Asyraf  !!! thanks sebab jadi kawan yang rapat dengan aku :D


You can count on me like one, two, three 
I'll be there
And I know when I need it
I can count on you like four, three, two
You'll be there
Cause that's what friends are supposed to do....



THAT'S ALL...


sincerely ::
nenek kau yang cute :P

2 comments:

d.a.l.i.l.a said...

I'm always touching when read all your entries...
(T_T)...

Unknown said...

hue~ i'm so glad...haha

Post a Comment