Bola oh Bola

~Assalamualaikum~

Menghitung hari detik demi detik , masaku nanti apa kan ada ~~
Okay sejak kebelakangan ni aku asyik melatih vokal supaya jadi makin mantap dengan menyanyikan lagu Melly Goeslow yang superb tuh . Dan aku rasa vokal aku pon dah makin mantap dari hari ke hari .

Motif -.-' : Cuma nak bagi tahu yang sekarang nieh asyik kira hari nak balik uitm dah.
Tak rela !! Nak cuti panjang lagi, boleh kah ?? v_v

Sebelum aku terpesong jauh dan jauh dan jauh dan jauh lagi, ayuh kembali ke pangkal jalan dengan motif yang sebenar. Erm, anda suka bola sepak atau lebih sinonim dengan panggilan FOOTBALL ? Suka ? Tak suka ? Terpulang kepada korang, korang punya minat korang punya suka lah kan :D *shakeshake*

Aku suka tengok perlawanan bola tapi hakikat yang sebenar aku tak suka bola. Erk, macam mana tuh? Berputar-putar minah nieh punya ayat kan. *shakeshake* Maksud aku, aku boleh layan bola tapi pengetahuan aku pasal bola mungkin zero suku je kot, ntah-ntah suku pon tak sampai. Misalnya, ayah aku ataupun abang2 aku tengah tengok bola, aku boleh jerh join diorang tak kisah larh dalam negara atau luar negara punya game, aq tak adalah sampai nak berebut remote nak tukar chanel lain TAPI kalau diorang kacau aku tengok cerita semata-mata pasal nak tengok bola, huiii, NO WAY MAN !! 




Hah, keluar dah gambar. Dia ni larh satu-satunya footballer yang aku kenal kenal dulu. Haha... RONALDO
Dulu-dulu aku suka giler dengan team Brazil, ntah larh tak tahu kenapa, aku rasa diorang nieh hebat sangat larh. Sampaikan kalau main PES dengan abang aku, team aku mesti dan wajib team Brazil. So dengan impak nama Brazil tuh, dah tentu-tentu aku main dengan penuh skil. haha *jangan main2 dalam tak suka tuh, game bola aku layan jugak* 

Brazil ^.^

Bila time aku form 4(2010) kalau tak silap dunia tengah kemaruk dengan FIFA dekat Afrika. Kebetulan sekolah kitaorang buat kempen bacan surat khabar setiap hari, time tuh pengetahuan tentang bola naik larh sikit, mana tak semua dok cerita pasal bola, aku pon kena larh tempias sekali.


LIONEL MESSI :D

MESUT OZIL :D

Ahah, diorang yang kat atas nieh member-member aku dok sukakan sangat, muka dia nieh macam muka orang tuh larh, macam-macam teori diorang buat sendiri.



NAZMI FAIZ

Haish, mamat mana larh nieh kan. Ahaha. Chaiyok2~~


Dan tadi, ada member aku ajak tengok AFF Piala Suzuki, Malaysia lwn Singapore, okayh layan, game tuh malam and aku dah tahu memang tak ada chance larh nak tengok dekat tv depan, time-time macam gitu umi aku Masterchef, hehe. Jadi pergi larh tengok bola dekat bilik parent aku tuh. Umi boleh pulak sound 'Aik,sejak bila suka bola nie?' mana umi aku tak pelik, sanggup tengok bola sorang-sorang kat dalam bilik,ayah aku pulak pergi surau and maybe ada ceramah kot so balik lambat sikit larh. Waktu umi aku tanya tuh terus shock, sah umi aku MISUNDERSTAND ! mesti umi aku ingat yang aku janji dengan 'boyfriend' aku nak tengok bola sama, sebab before tuh fon aku asyik bunyi msg masuk jerh *text dengan member pompuan je kot*. Haish -.-' umi,anak umi nieh dah cukup kasih sayang dari umi ngan ayah,tak de makna boyfriend2 ni arh..

Ahah,lagi satu,kalau Liga Inggeris aku pilih team Chelsea. Hah, aku pilih Chelsea sebab dulu diulang DULU aku ada admire sorang guy nieh, wahaa dia sokong Chelsea beb ! Start dari tuh aku sokong Chelsea. Hakikat sebenar satu habuk pon aku tak tahu pasal Chelsea. Ahaha. Tapi kalau dapat tau Chelsea ada menang game memang selak gila larh suka kan, then kalau dapat tau Chelsea kalah, hareem tak ada feel apa-apa pon, untung kan gitu. Pape pon still sokong Chelsea, menang kalah belakang kira ;D huhu

Erm,dah larh cerita pasal bola. Nwy, semua gambar-gambar tuh aku google jerh, creadit to google :)



*lots of love*






0 comments:

Post a Comment