TRIMAS ~

~ Assalamualaikum~

Hi ! sihat ? Intro yang cukup caring hari ni :) dive to the main topic ...

haiiyak , sebenarnya malas nak menaip hari nieh tapi ada benda yang nak share so dengan rasa malas bercampur rajin , aku pon menekan larh button create new post . Sedar tak sedar , aku sampai larh dekat page kosong lalu besiap sedia untuk mencoret -.- motif ?

Okayh , bende yang nak citer sebenarnya pasal gambar bawah nieh ..
Auuuummm chak !




Ahah , trimas yer Afiqah Termizi :) Dia super power aku ! Selalu jerh bikin gua ketawa . Hamboi~
Tadi dia baru jerh mms gmbar nieh kat aku . Auuww~ dapat mms tuh terus menjerit *taktipu* 
what ? beriya ! Ouh man , suka hati lar ,jeles letuw . hahaha

Sebenarnya bende tuh slip exam dye , kiteorang kan memang suka conteng menyonteng nieh , dekat slip exam pon jd ... hehe

Ouh yeay , nak wish tahniah kat member2 aku yang hebat2 lake nieh . Result dah dapat , maksudnya masa senang lenang dah nak habis ,huwaaa :'( ngak mauk !
Apa-apa pun .....
Sayang korang ketat-ketat :)


*10.11.12*
hoping that something special appears on this special date
but
NOTHING HAPPEN

IT'S OKAY !


*LOTS OF LOVE* 

0 comments:

Post a Comment