percubaan pertama =.='

~Assalamualaikum ~

Kabare?? waras~ alhamdulillah :)
Ehem , hye2 November bye2 October . Sekejap jer dah bulan sebelas kan , huish cepat beno masa berlalu , ingat ! masa tidak menunggu kita jadi sentiasa larh bertindak dengan cepat . Ohyeay . Cukup intro untuk hari ini . Gotcha .

Okayh , dengan cuaca yang hujan dan udara yang menyegarkan ni tersangat larh best untuk update blog nieh kan . Mula-mula ingat nak update pasal induksi , dalam hujan2 nieh baru best nak flashback pasal momen2 waktu induksi kan :) hoh , tapi aku baru siapkan satu photo story ACS1131C . Jadi dengan penuh keterujaan aku nak story mory larh tentang pembikinan itu photo story .

So untuk orang yang RAJIN macam aku nieh memang 'sekejap' je larh kan nak buat bende alah tuh . Choit , perasan lebih sudah . Susah taw nak buat , mula-mula nak cari gambar dulu , dengan penuh kesabaran aku pon godek2 larh folder2 gambar member2 aku nieh . Selected tau ! jangan main2 , bukan semua gambar aku letak . ahaha ! 

Pastu aku pikir pulak pasal background music dye . Nak letak lagu ape ?? Erm , tapi aku memang dah decided nak pilih lagu *true friend* dengan *friend forever* . Aigoo ! dua2 lagu nieh memang peberet aku larh , kalau hayati memang boleh leleh larh nak2 lagu friend forever tuh . 

Sejujurnya aku memang tak reti larh nak buat benda2 nieh kan tapi saja-saja nak buat so buat je larh kan . Jadi kesimpulannya , video nieh tersangat larh biasa jerh cuma gambar2 kami jerh yang luar biasa . haha !
Video nieh terkumpul momen2 kitaorang sepanjang satu semester nieh . Banyak suka tak ada duka . hiks :')

Ouh yeay , jangan pelik gambar boys ada sikit sebab dorang memang sikit . Empat orang jerh . huhu

*pesanan ikhlas dari penaja*
hope you can spends about 17 minutes to watch this video :)
mutekan juga background music okayh .
trimas 



* true friend
* a gift of friend
* wherever I go
* I can't smile without you
* friend forever

Gabung 5 lagu tuh dalam satu video mana tak lama . Huhu .
Video nieh mesti tak boleh challenge master Afiqah Termizi punye video . Haha . I knew that Fiqah :P

Ohyeay , nampaknya induksi punya cerita kita simpan lagi okeyh , berkurun punya cerita nanti kita selongkar balik...
hahaha !!!

Oraite , itu sahaja :)
Now time to sleep...

*lots of love*


0 comments:

Post a Comment