idea sama?

~Assalamualaikum~

Mari beli otak-otak, mari beli otak-otak, yang sedang-sedang saja yang penting harganya murah ~
Yihaa, intro yang happening dari saya ^.^ ahaha

Rasa macam dah lama pulak tak menaip dekat blog nieh yerp ... Eherm,,hari nieh cuma nak post pasal idea sama ? Ahah, dah terang tangtang title tuh kan.

Maksud?
Hah, tadi aku login fb atau panggilan manja lagi mesra muka buku . Dok syok-syok baca status-status orang tetiba aku sampai larh turn satu status nieh untuk dibaca oleh si pembaca status sorang nieh -.-' *ayat belit*

*untuk penglihatan yang lebih jelas sila klik pd gmbar :) *

Ahah , apa benda yang sama nye, hah ! kalau korang persan status kawan aku Bian nieh al lebih kurang salah satu entri yang aq pernah update. Bukan nak kecoh, sepatutnya rileks je larh kan lebih kurang sama gitu sikit-sikit ye dok...

Tapi ! Korang taw tak macam mana rasa teruja , kalau orang kampung aku biasa cakap EXCITED. Hah, bukan apa, member aku nieh kalau keluarkan status-status dia fulamak kira terbaik larh . Tetiba isu yang dia ketengahkan dalam status dia tuh adik beradik pulak dengan isu yang aku dok habaq mai kat hangpa semua.

Okayh itu jerh , haha ..  Sebenarnya dah tak tahu nak update citer apa, jadi ini larh hasilnya :)

muahha,,selamat malam semua 

*lots of love*

0 comments:

Post a Comment